קומה 16, באר-שבע

▾ AR

חיוך מחודש: סיפורו של יעקב – הצלחה בטיפול שיניים במרפאת מדלי בבאר שבע

טיפולים מהירים, בטוחים ויעילים

יעקב, גבר בן 72, היה מחוסר שיניים כמעט לחלוטין בלסת העליונה והתחתונה. במשך שנים, הוא התמודד עם קשיים יומיומיים בלעיסה, דיבור, ואף בביטחון העצמי שלו. תותבות נשלפות לא סיפקו לו את הנוחות והתפקוד שהיה זקוק להם.
לאחר התייעצות עם רופא השיניים של מרפאת מדלי, יעקב החליט לעבור תהליך של השתלת שיניים מלאה. התוכנית כללה הרמת סינוס בלסת העליונה והשתלת עצם בלסת התחתונה, ולאחר מכן השתלת שמונה שתלים בכל לסת.
התהליך החל בבדיקות מקיפות וצילומי CT תלת-ממדיים לתכנון מדויק של מיקום השתלים. בשלב הראשון, יעקב עבר את ניתוחי הרמת הסינוס והשתלת העצם. לאחר תקופת החלמה של כשלושה חודשים, הוחדרו השתלים בדיוק רב.
במהלך תקופת ההחלמה והאוסטאואינטגרציה, יעקב המשיך להשתמש בשיניים התותבות שלו. לאחר כחצי שנה, כאשר השתלים התאחו היטב עם העצם, הותקנו הכתרים הקבועים.
התוצאה הייתה מדהימה. יעקב זכה לחיוך חדש ומלא, שנראה טבעי לחלוטין. הוא דיווח על שיפור דרמטי ביכולת הלעיסה שלו, וכעת היה מסוגל ליהנות ממגוון רחב של מאכלים שנמנע מהם במשך שנים. הדיבור שלו הפך ברור יותר, והביטחון העצמי שלו עלה פלאים.
"זה כמו לקבל חיים חדשים," אמר יעקב בהתרגשות. "אני מרגיש שחזרתי להיות עצמי. אני יכול לחייך, לצחוק ולאכול בלי לדאוג. זה שינה את חיי לחלוטין."
רופא השיניים ממרפאת מדלי שטיפל ביעקב ציין כי המקרה שלו מדגים את היתרונות המשמעותיים של השתלות שיניים מתקדמות. "עם הטכנולוגיות החדשות והניסיון שצברנו, אנחנו יכולים לספק פתרונות שמשנים חיים למטופלים כמו יעקב," אמר.
כיום, שנתיים לאחר השלמת הטיפול, יעקב ממשיך ליהנות משיניו החדשות. הוא מקפיד על היגיינת פה קפדנית ומגיע לביקורות תקופתיות אצל רופא השיניים. החיוך שלו הפך לסמל של התחדשות ותקווה, מזכיר לכולם את הכוח המשנה חיים של רפואת שיניים מתקדמת במרפאת מדלי.

טיפולים נוספים

הסרת כתם לידה בבאר שבע

הסרת סרחי עור ונקודות חן אדומות בלייזר

הקצעת שורשים בבאר שבע

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן

טיפולים נוספים

הסרת סרחי עור ונקודות חן אדומות בלייזר

הסרת כתם לידה בבאר שבע

הסרת קונדילומה בלייזר בבאר שבע

עדיין לא שמעת
על ההטבה שלנו

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

איזה טיפול מעניין אותך?

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

חייגו אלינו