קומה 6, באר-שבע

▾ AR

טיפול בנחירות באמצעות קרני לייזר בבאר שבע

טיפולים מהירים, בטוחים ויעילים

טיפול בנחירות באמצעות קרני לייזר

נחירות הן תופעה מטרידה שממנה סובלים רבים. כולם כמעט נוחרים, השאלה היא מתי הנחירות הופכות לבעיה?

נחירות עוצמתיות פוגעות באיכות השינה של האדם הנוחר ושל הסובבים אותו. אבל הנחירות הן לא רק מטרד, הן עלולות לפגוע באיכות החיים ולהוות בעיה מבחינה רפואית. מי שסובל מהנחירות עלול לסבול משינה לא סדירה, מעייפות, מדיכאון, מחוסר ריכוז ועצבנות, הוא נמצא בסיכון גבוה ליתר לחץ דם, לדום נשימה למספר שניות במהלך הלילה ועדיין לא אמרנו דבר על הפגיעה בזוגיות.

לרופאים רבים יש מגוון של פתרונות לבעיית הנחירות. חלק מהרופאים ממליצים על ירידה במשקל, על הפסקת עישון ועל צמצום בשתיית אלכוהול. רופאים אחרים ממליצים על שימוש במכשירים חיצוניים כמו מכשיר הסיפאפ, CPAP , המזרים אוויר לאף או על התקן לקידום הלסת – פלטה המורכבת על השיניים שדוחפת את הלסת התחתונה ואת הלשון קדימה כדי להרחיב את הלוע ולאפשר זרימה טובה יותר של אוויר לקנה הנשימה.

אך בניגוד לכל הפתרונות המסורתיים "מרפאת מדלי בבאר שבע" מציעה טיפול חדשני, מתקדם וקל ליישום, פתרון שיאפשר לכם ליהנות משינה בריאה ועמוקה, ללא טיפול פולשני, ללא שימוש במכשירים חיצוניים, ללא הפרעות ובדרך המהירה ביותר.

טיפול בנחירות בלייזר – בואו להכיר השיטה המתקדמת והיעילה ביותר הקיימת כיום!

הנחירות נגרמות כתוצאה מחיכוך רקמות בחלקו האחורי של הפה, במקום המפגש של הענבל, החלק העליון של הגרון, של החך הרך ושל הלשון.

החך הרך נמצא בתקרת הפה, ממנו משתלשל הענבל. בזמן הנשימה האוויר הנכנס אל חלל הפה גורם לרטט של החך הרך עם הענבל. ככל שהחך הרך והענבל רפויים, כך הרעידות שלהם משמעותיות יותר והם מייצרים את הקולות הרמים של הנחירות. ובנוסף, כאשר הענבל מוארך יתר על המידה הוא אינו מאפשר את המרווח הנדרש בין הענבל לבין הלשון, גורם נוסף המביא לרטט ולחיכוך בין הלשון והענבל, גורם המוביל לנחירות.

הטיפול בנחירות באמצעות קרן הלייזר מתבסס על מיצוק וכיווץ הרקמות הרכות של החך הרך והענבל באופן המאפשר מעבר חופשי של אוויר. כמו כן הצרת הרקמות בענבל מונעת את החיכוך עם הלשון פעולות המביאות להפחתה משמעותית ברמת הרטט ולהיעלמות הנחירות.

אנרגיית הלייזר מדויקת וממוקדת מאוד, ולכן אין לחשוש מפגיעה בלתי מבוקרת ברקמות.

הטיפול אינו טיפול פולשני והוא מבוצע ללא כאבים, ללא תופעות לוואי, ללא צורך בהרדמה, ללא הזרקת חומרים. הוא מאפשר חזרה מהירה לשגרה ולשינה בריאה ועמוקה. ונחשב לטיפול יעיל, קל ופשוט ובטיחותי.

את השינוי ניתן לחוש כבר לאחר טיפול אחד, ולפתרון הבעיה יידרשו בין שלושה לשישה טיפולים. המחקרים שנעשו בתחום מלמדים כי שלושים אחוז מהמטופלים מדווחים על שיפור משמעותי כבר לאחר הטיפול הראשון, חמישים אחוז מהמטופלים מדווחים על שיפור לאחר הטיפול השני ותשעים אחוז מדווחים על שיפור לאחר הטיפול השלישי.

נדרש טיפול משמר אחת לשנה.

הטיפול אינו מתאים לחולי אפילפסיה, למטופלים הרגישים לאור, לנשים בהיריון או למחלימים ממחלת הסרטן.

מאות המטופלים במרפאת מדלי בבאר שבע כבר נהנים משינה בריאה ואיכות חיים חדשה, הצטרפו גם אתם אליהם!

מרפאת מדלי בבאר שבע מתמחה בטיפולים רפואיים ואסתטיים באמצעות טכנולוגיות לייזר מתקדמות. צוות הרופאים המומחים במרפאה רשם הצלחה רבה בטיפול בנחירות והצליח להשיב לאינספור מטופלים את איכות החיים.

במרפאה עובדים רופאים מומחים בעלי הכרה מדעית ומקצועית. בכל תקופה עובר הצוות הרפואי הכשרות רלוונטיות בתחום טכנולוגיית הלייזר במטרה להעניק לכל מטופל את הטיפול העדכני, האחראי והמסור ביותר.

רוצים להיפטר מנחירות בדרך קלה ויעילה, צרו קשר!

שיחת ייעוץ ללא התחייבות!

מרפאת מדלי היא היחידה באזור הדרום, ואחת היחידות בישראל, שמציעה מגוון טיפולי לייזר תחת קורת גג אחת:

  • רפואת שיניים עם שימוש מזערי במקדחים, תוך מניעת פחד, כאב וחשש מצד המטופלים, כולל טיפול בעששת, יישור שיניים וציפוי שיניים.
  • הסרת קעקועים כמעט ללא כאבים בניגוד למכשירים המיושנים בהם משתמשים במכונים אחרים בארץ.
  • טיפול בבעיות גינקולוגיות האופייניות לגיל המעבר, כגון יובש בנרתיק, דליפת שתן ואף צניחת רחם, ללא צורך בהורמונים ו/או בניתוח.
  • טיפול לא פולשני למגוון בעיות עור, כגון פיגמנטציה, מילוי וטשטוש קמטים וצלקות, טיפול באקנה פעילה ופוסט אקנה, בפטרת ללא תרופות הפוגעות בכבד, טיפול בנימי דם ועוד.
  • טיפול בנחירות ודום נשימה בשינה, ללא צורך במכשירים המפריעים לשינה.

רוצים לדעת איך קרני הלייזר מעלימות את הנחירות?

צפו בסרטון:

תוכן עניינים

טיפולים נוספים

No data was found

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן

טיפולים נוספים

העלמת נימים בבאר שבע

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

עדיין לא שמעת
על ההטבה שלנו

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

איזה טיפול מעניין אותך?

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

חייגו אלינו