קומה 6, באר-שבע

▾ AR

טיפול בצלקות בלייזר בבאר שבע

טיפולים מהירים, בטוחים ויעילים

במרפאת מדלי החדשנית בבאר שבע אנו מציעים טיפול בצלקות באמצעות קרני לייזר, ללא כאב וללא תופעות לוואי.

הטיפול בלייזר מאפשר ריפוי של העור מבפנים ומבחוץ. את השיפור ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון, אם כי נדרשים מספר טיפולים לטיפול יסודי בצלקת, אך לא מובטחת העלמות הצלקת לחלוטין.

תהליך הריפוי של צלקות יכול להימשך חודשים ואף שנים, ולעתים הנוכחות שלה על העור תסב למטופלים סבל רב. בדרכי הטיפול המסורתיים משתמשים במשחות, חבישות ואף ניתוחים, אך לכל אלה ישנן תופעות לוואי.

צלקות נוצרות כאשר שכבת העור החיצונית נפגעת. רוב הצלקות הינן שטחיות ונעלמות לאחר מספר ימים או שבועות, אך אם מדובר בפגיעה עמוקה יותר, שכבת הדרמיס גורמת לגוף לייצר סיבי קולגן שיוצרים צלקת גסה יותר למראה .

קרני הלייזר מעודדות את ייצור הקולגן
בשנים האחרונות פותחה שיטה חדשה באמצעות קרני לייזר, שפועלים במספר אורכי גל. קרני הלייזר חודרות לשכבות שונות של עור, ומטפלים בצלקת בשכבות השונות. בנוסף מעודדות קרני הלייזר את ייצור הקולגן, האחראי על חידוש העור.

במגדל M-Tower בבאר שבע שוכנת אחת המרפאות הייחודיות ביותר בישראל – מרפאת מדלי.

המרפאה מתמחה בטיפולים באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת, לפתרון של מגוון בעיות רפואיות – רפואת שיניים, רפואת עור ואף אוזן גרון, גניקולוגיה ואסתטיקה וכן הזרקת בוטוקס חומצות ופלזמה. צוות הרופאים, הכולל רופאי שיניים, גניקולוגים, רופא מתמחה בכלי דם וכן רופאים כלליים, שעברו הכשרה מיוחדת בטכנולוגיות לייזר ובהזרקות.

טיפולי הלייזר מסייעים להשגת תוצאות אפקטיביות בלי פעולות חודרניות, ותוך צמצום משמעותי של הכאבים הכרוכים בתהליך. פעמים רבות, טיפולים אלה אף יכולים לייתר את הצורך בניתוח.

אזהרה

מומלץ להימנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

תוכן עניינים

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

עדיין לא שמעת
על ההטבה שלנו

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

איזה טיפול מעניין אותך?

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

חייגו אלינו