קומה 6, באר-שבע

▾ AR

הזרקת חומצה היאלורונית בבאר שבע

טיפולים מהירים, בטוחים ויעילים

חומצה היאלורונית

חומרים משובחים להצערת העור

חומצה היאלורונית היא שרשרת סוכרים המצויה באופן טבעי בשכבת הדרמיס (השכבה האמצעית) של העור. ככל שאנחנו מתבגרים מידלדלת כמות החומצה ההיאלורונית בעור, יחד עם הידלדלות של הקולגן והאלסטין בעור. כתוצאה מכך העור מתחיל לאבד את ניפחו, חיוניותו, הברק שלו ונראה עייף וכן מופיעים קמטי הבעה, צחוק קמטים וקמטוטים נוספים. 

בשנים האחרונות פותחו חומרי מילוי המתבססים על חומרים הדומים לאלה המצויים באופן טבעי בגוף בכלל ובעור הפנים בפרט, כגון חומצה היאלורונית סינטטית שמדמה את החומצה היאלורונית הטבעית שקיימת לנו בגוף. בשל תכונות החומצה ההיאלורונית בה אנו משתמשים השימוש בה בטוח, ותופעות הלוואי להזרקה הינן נדירות ביותר

הזרקת החומצה ההיאלרונית מחזירה לעור נפח שאבד לו עם השנים, (לעיתים מיד לאחר ההזרקה יש שטפי דם (סימנים כחולים) שנעלמים אחרי יום/ יומיים. החיות חוזרת לעור, העור נראה בריא יותר והופך להיות מתוח וללא קמטוטים וקמטים.

במרפאת מדלי המפוארת בבאר שבע הטיפולים כולם נעשים על ידי רופאים מוסמכים, ובכלל זה גם הזרקת חומצה היאלורונית שנעשית על ידי רופא מומחה ברפואה פנימית שעבר התמחות מיוחדת של ההזרקת חומצה היאלורונית

במרפאת מדלי המפוארת בבאר שבע אנו משתמשים בחומרים הטובים ביותר, מהחברות המובילות בעולם, חומרם המדמים באופן אידיאלי את החומצה ההיאלורונית הקיימת בגוף.

איזורים שבהם ניתן להזריק חומצה היאלורונית הם שקעי העיניים, הלחיים, צידי הפה, סביב הפה והשפה העליונה, הצוואר, כפות הידיים ועוד.

טיפולים נוספים שניתן לעשות באמצעות חומצה היאלורונית הם עיבוי שפתיים, עיצוב האף או קו הסנטר ועוד.

 



במגדל M-Tower בבאר שבע שוכנת אחת המרפאות הייחודיות ביותר בישראל – מרפאת מדלי.

המרפאה מתמחה בטיפולים באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת, לפתרון של מגוון בעיות רפואיות – רפואת שיניים, רפואת עור ואף אוזן גרון, גניקולוגיה ואסתטיקה וכן הזרקת בוטוקס חומצות ופלזמה. צוות הרופאים, הכולל רופאי שיניים, גניקולוגים, רופא מתמחה בכלי דם וכן רופאים כלליים, שעברו הכשרה מיוחדת בטכנולוגיות לייזר ובהזרקות.

טיפולי הלייזר מסייעים להשגת תוצאות אפקטיביות בלי פעולות חודרניות, ותוך צמצום משמעותי של הכאבים הכרוכים בתהליך. פעמים רבות, טיפולים אלה אף יכולים לייתר את הצורך בניתוח.

תוכן עניינים

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

עדיין לא שמעת
על ההטבה שלנו

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

איזה טיפול מעניין אותך?

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

חייגו אלינו