קומה 6, באר-שבע

▾ AR

טיפול פיגמנטציה בלייזר והסרת נגעי עור בבאר שבע

טיפולים מהירים, בטוחים ויעילים

חשיפה לשמש, גיל, הורמונים, שימוש ממושך בתרופות ושלל סיבות אחרות אחראיות לפגעים בעור. פגעים אלו אינם מהווים סכנה בריאותית ברוב המקרים, אך הם עשויים להוות מטרד אסתטי ולפגוע באיכות החיים של המטופלים.
בעבר הלא מאוד רחוק הפתרונות לטיפול בבעיות אלו היה כרוך בשימוש בחומרים כימיים כבדים, אך כיום ניתן לפתור זאת באמצעות טיפול מהיר ויעיל בקרני לייזר.
מרפאת מדלי המפוארת בבאר שבע מציעה את הטיפולים המתקדמים ביותר ואת המכשור החדשני ביותר בתחום הרפואה האסתטית.

הסרת נקודות חן ונגעי עור בלייזר

פולסים קצרים שמטפלים בנגעי העור בלבד ומסירים אותו

נקודות חן וסרחי עור הינם תופעה שכיחה מאוד המופיעה על העור מסיבות שונות, בהן חשיפה ממושכת לשמש, גיל והורמונים. הנקודות והסרחים ברובם המכריע אינם מסוכנים, והאופן האידיאלי לטפל הוא באמצעות קרני לייזר.

במרפאת מדלי בבאר שבע אנו משתמשים במכשירי הלייזר של חברת פוטונה (Fotona) – החברה המתקדמת בעולם למכשור לייזר. באמצעות מכשירים אלה ניתן לייצר פולסים קצרים מאוד של אור עז הפוגעים באופן סלקטיבי בנקודות החן ובסרחים ולא בעור שסביבו. הטיפול הוא יעיל ובטוח, אינו משאיר צלקת וניתן להבחין בתוצאה כבר מהטיפול הראשון.

פיגמנטציה

פולסים קצרים שמטפלים בכתמים בלבד

כתמי פיגמנטציה הינם תופעה שכיחה מאוד המופיעה על העור מסיבות שונות, בהן חשיפה ממושכת לשמש, גיל והורמונים. הכתמים ברובם המכריע הם שפירים, והאופן האידיאלי לטפל הוא באמצעות קרני לייזר.

במרפאת מדלי בבאר שבע אנו משתמשים במכשירי הלייזר של חברת פוטונה (Fotona) – החברה המתקדמת בעולם למכשור לייזר. באמצעות מכשירים אלה ניתן לייצר פולסים קצרים מאוד של אור עז הפוגעים באופן סלקטיבי בפיגמנט ולא בעור שסביבו. הטיפול הוא יעיל ובטוח, וניתן להבחין בתוצאה כבר מהטיפול הראשון.

בכדי להגיע לתוצאה מיטבית יש לערוך סידרה של טיפולים.

הסרת נימים

קרן לייזר ממוקדת שלא פוגעת ברקמות

נימים ונימי עכביש מופיעים במקומות שונים בגוף ובעיקר בפנים, בחזה וברגליים. הנימים הם כלי דם מורחבים ושטחיים המופיעים כפסים או בצורות שונות כגון קורי עכביש. הנימים לרוב אינם מסוכנים, אך לעיתים הם מפריעים אסטטית לסובלים מהם.

במרפאת מדלי בבאר שבע אנו מסירים את הנימים באמצעות קרן לייזר, הפועלת על כלי הדם בלבד ולא פוגעת ברקמות שסביבם.

כל טיפול נמשך חצי שעה והוא כרוך בכאב קל, כאשר ניתן לראות את השיפור כבר מהטיפול הראשון.

הסרת קופרוז והמנגיומה

שיפור משמעותי כבר בטיפול הראשון

קופרוז בפנים היא בעיית עור שכיחה במסגרתה מופיעים נימי דם קטנים, לרוב באזור הלחיים והאף, ויוצרים אדמומיות. התפשטות כלי הדם, שנראית כמעין סומק, אינה מסוכנת, אך אם לא מטפלים בה היא מתרחבת ומתפשטת.

המנגיומה הינה תופעה שכיחה במסגרתה נוצר גידול שפיר, כתוצאה מהופעת כלי דם דקים בעור או מתחת לו. כלי הדם יוצרים מעין בליטה אדומה או כחלחלה על העור. גם במקרה זה לא מדובר בתופעה מסוכנת, אך היא יכולה להוות בעיה אסתטית.

במרפאת מדלי בבאר שבע אנו משתמשים בשיטה החדשנית ביותר להסרת קורפוז והמנגיומות מהפנים באמצעות קרני לייזר.

כיצד זה עובד?
קרני הלייזר נספגות בהמוגלובין והאוקסיהמולובין המצויים בכלי הדם, ולכן הן לא פוגעות כמעט בכלל ברקמות שסביבם. קרני הלייזר חודרת לתוך העור עד לעומק של 7 מ"מ וממיסות את דופן כלי הדם. שאריות כלי הדם המומסים נספגות על ידי מערכת הלימפה והמערכת החיסונית של הגוף באופן טבעי.

כל טיפול נמשך חצי שעה והוא כרוך בכאב קל, כאשר ניתן לראות את השיפור ברמת האדמומיות כבר מהטיפול הראשון.

חשוב לציין כי קיימת תופעה של המנגיומה אצל תינוקות וילדים מתחת לגיל חמש שלרוב נעלמת מעצמה, ואינה דורשת טיפול.

במגדל M-Tower בבאר שבע שוכנת אחת המרפאות הייחודיות ביותר בישראל – מרפאת מדלי.

המרפאה מתמחה בטיפולים באמצעות טכנולוגיית לייזר מתקדמת, לפתרון של מגוון בעיות רפואיות – רפואת שיניים, רפואת עור ואף אוזן גרון, גניקולוגיה ואסתטיקה וכן הזרקת בוטוקס חומצות ופלזמה. צוות הרופאים, הכולל רופאי שיניים, גניקולוגים, רופא מתמחה בכלי דם וכן רופאים כלליים, שעברו הכשרה מיוחדת בטכנולוגיות לייזר ובהזרקות.

טיפולי הלייזר מסייעים להשגת תוצאות אפקטיביות בלי פעולות חודרניות, ותוך צמצום משמעותי של הכאבים הכרוכים בתהליך. פעמים רבות, טיפולים אלה אף יכולים לייתר את הצורך בניתוח.

לפני ואחרי טיפול פיגמנטציה בקרני לייזר

אפקטיביות מהטיפול הראשון

אזהרה

לאחר הטיפול אסור לחשוף את עור הפנים לשמש.

תוכן עניינים

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

לכל שאלה נוספת אנחנו כאן

טיפולים נוספים

הזרקת בוטוקס בבאר שבע

העלמת נימים בבאר שבע

הסרת קעקועים בלייזר בבאר שבע

עדיין לא שמעת
על ההטבה שלנו

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

איזה טיפול מעניין אותך?

כמה פרטים קטנים והטבה שווה במיוחד בדרך אליך למייל

חייגו אלינו